Instantanee
1. Nomenclator de costuri intr-o organizatie
2. Repartizarea costurilor stocata intr-o luna calendaristica
3. Raport cu privire la impartirea costurilor pe furnizori
Succesul implementarii Primordial KPI
Diagnostic & Achizitie
Diagnosticul (sau Analiza Preliminara) este o etapa specifica procesului de vanzare si consta din:

1. Identificarea nevoilor dar si a asteptarilor potentialului client cu privire la implementarea softului dorit:
2. Estimarea resurselor umane  + software,  implicate in proiect
3. Estimarea costurilor cu privire la licenta software si dezvoltare/implementare
4. Estimarea timpului, calendarul Implementarii

Etapa de diagnostic sta la baza Planului de Implementare dar si a Ofertei catre potentialul client,
care trebuie sa fie cat mai apropiate de adevar!

Daca sunt acceptate, potentialul client devine un Client Primordial!
Analiza & Dezvoltare
Nici un client nu seamana cu altul, asa cum nici un soft nu este standard!

In etapa de analiza consultantul tehnic Primordial creeaza documentul de Specificatii Functionale, in care ies in evidenta si acele puncte care NU se potrivesc functionalitatii standard ale sistemului Primordial implementat.

Functionalitatea se stabileste in urmatoarea ordine:
1. BackOffice: monitorizare + rapoarte
2. ERP: informatii EXISTENTE
3. BackOffice: configurare + operativ informatii IN PLUS

Urmeaza etapa de dezvoltare care consta in activitati de programare si testare conforme documentului de specificatii functionale.
Instalare & Evaluare
Acesta etapa cuprinde toate activitatile necesare pentru ca sistemul Primordial sa devina operational la client:

1. instalarea mediului de lucru si al bazei de date
2. migrari de date intre diferite surse de date
3. instalare si configurare aplicatie Primordial BackOffice
4. instalarea componentelor software de interfatare si integrare cu ERP si alte surse de date

Evaluarea functionalitatii sistemului Primordial implementat se va realiza dupa instalare,  prin intemediul 1 utilizator-cheie al aplicatiei BackOffice timp de 4 saptamani.
Suport & Training
Aceasta etapa se refera la transferul total al cunostiintelor despre sistem, de la furnizorul Primordial la client:


1. solutionarea disfunctionalitatilor aparute in etapa de evaluare

2, predarea documentatiei proiectului

3. supervizarea din partea furnizorului Primordial catre utilizatorii sistemului


La finalizarea implementarii sistemului si trecerea lui in exploatare, furnizorul Primordial ofera posibilitatea
accesului la un contract de Mentenanta si Suport personalizat per specificul clientului!