Completeaza si te sunam noi!

Trimite
Inchide
Primordial Android SFA este aplicatia care ruleaza pe dispozitive mobile (smartphone sau tableta) aflate la dispozitia agentilor de vanzar de pe teren:


Avand la dispozitie aplicatia instalata pe dispozitivul mobil, agentii elimina sarcinile de rutina avand posibilitatea sa faca ce stiu ei mai bine si anume, sa vanda:    
IN REGIM PRE-SELLING 
  • portofoliu de clienti, routing
  • situatia financiara a clientilor, termene de plata
  • discounturi, preturi per client
  • blocaje client
  • efecte comerciale: BO, CEC-uri
  • evaluare target planificat, evaluare realizat
  • portofoliu de produse per divizii
  • liste de preturi, politici de discounturi promotii, ambalaje, material
  • comenzi, istoric comenzi
  • comanda optima, sellout, stoc la raft
  • alte documente: retururi, procese verbale
  • incasari, istoric incasari


IN REGIM VAN-SELLING
Primordial SFA ofera suport si functionalitate specifica vanzarii din masina.
Pe langa functionalitatea prezentata in cazul pre-selling, Primordial SFA Van-selling ofera: 
  • functionalitate de tip multi-gestiune: depozite punct de lucru + gestiune auto
  • crearea avizelor si transfer intre gestiuni
  • crearea si tiparirea facturilor fiscale crearea si tiparirea chitantelor fiscale
  • tiparirea documentelor si rapoartelor pe imprimante mobile, folosind tehnologii de tip USB, IRDA si Bluetooth
  • managementul local al soldului si restantelor clientilor
  • managementul local al stocurilor atat in depozitul de lucru cat si in auto


IN REGIM MERCANTIZARE
  • portofoliu de clienti si produse proprii
  • situatia finaciara a clientilor
  • management la Client al stocului si pretului produselor proprii dar si al produselor concurente
  • monitorizare preturi si stocuri in piata
  • management echipamente promotionale
  • colectare informatiilor de marketing in formulare customizabile
  • surveys
Primordial BackOffice este componenta software care stabileste parametrii de functionare a dispozitivelor mobile, iar din punct de vedere operativ, creaza si gestioneaza acele caracteristici de business care nu se pot gestiona de catre ERP, seteaza acele informatii in plus care vor sprijini agentii in obtinereaza unei vanzari mai sustinute! 


MONITORIZAREA EXECUTIEI

  • comenzi, vanzari valorice si cantitative per divizii, produse si furnizori
  • costuri operative per divizii, produse, furnizori
  • comandat vs vandut
  • alerte cu privire la: depasiri de sold, comenzi interzise, depasire stoc, stock-out

CONTROLUL VANZARILOR:

  • Rapoarte cu privire la activitatea zilnica a agentilor in functie de rutele planificate
  • Rapoarte de vanzari si incasari in functie de targetul planificat
  • Rapoarte de evaluare a realizarilor agentilor in functie de veniturile si costurile fiecaruia
PLANIFICAREA VANZARII 

  • Programarea vizitelor la clienti, routing
  • Target Agenti - pe produse, grupe de produse, grupe de clienti
  • Blocaje/client, grupe de clienti dupa: valoare sold, nr. zile restante, nr. facturi restante
  • Politica de discounturi/preturi: pe produse, grupe de produse, grupe de clienti in functie de cantitate sau intervale de valori
  • Promotii: 1 produs la N produse comandate
  • Catalog de oferte in functie de divizie, client
Pentru a trimite documentele create pe mobil, respectiv pentru a primi cataloagele de clienti, produse actualizate, soldurile clientilor sau stocurile de produse, agentul efectueaza sincronizarea cu aplicatia Primordial BackOffice.

Conectarea se realizeaza pe TCP/IP, fie prin reteaua unui operator de telefonie mobila, folosind tehnolgia GPRS, 3G etc, fie utilizand Wifi sau USB.

Modulul de sincronizare al aplicatiei BackOffice primeste datele de la agenti si le trimite ultimele actualizari.

Se primesc si se trimit numai modificarile care au aparut de la ultima sincronizare, agentul
avand la dispozitie un buton unic de sincronizare care stie sa trimita doar acele documente cara nu au fost trimise anterior, si sa primeasca doar ultimele actualizari de cataloage.

La randul ei, aplicatia BackOffice este interfata cu ERP-ul astfel incat sincronizarea initiata de catre agent de pe mobil inseamna de fapt o operare directa in ERP. 
Primordial SFA  poate fi interfatat nativ cu orice ERP!

'Nativ' inseamna ca aplicatiile Primordial SFA vor fi programate sa acceseze direct baza de date al ERP-ului,
nefiind necesare 'joburi' de import export intre baza de date al ERP-ului
si baza de date al SFA-ului, operatiuni dealtfel mari consumatoare de timp
si resurse tehnice!

Mai mult, in unele situatii, Primordial SFA 'lucreaza' doar cu baza de date al
ERP-ului, neffind necesara instalarea unei baze de date proprii! 
Interfatarea cu ERP-ul se refera la doua tipuri de operatii specifice

1.Import si vizualizare din baza de date ERP: nomenclatoare de clienti, produse, stocuri, preturi, situatii financiare ale clientilor, etc,deci toata informatia necesara creerii in conditii optime, pe dispozitivele mobile, ale documentelor specifice activitatii de vanzare

2. Export documente de vanzare si situatii create pe dispozitivele mobile: comenzi, facturi, chitante, clienti noi, vizite 
Instantanee Primordial SFA: 
1. Vizualizare nomenclator articole in aplicatia  Primordial SFA, pe Windows Mobile
2. Sincronizare SFA prin intermediul serverului decomunicatie Primordial: un agent trimite documente la baza
3. In Primordial BackOffice, vizualizare facturi trimise de pe teren, sortate crescator dupa data creerii pe mobil
Succesul     implementarii     Primordial     SFA
Diagnostic & Achizitie
Diagnosticul (sau Analiza Preliminara) este o etapa specifica procesului de vanzare si consta din: 

  1. Identificarea nevoilor dar si a asteptarilor potentialului client cu privire la implementarea softului dorit:
  2. Estimarea resurselor umane + hardware + software,  implicate in proiect
  3. Estimarea costurilor cu privire la hardware, licente software si dezvoltare/implementare
  4. Estimarea timpului, calendarul Implementarii

Etapa de diagnostic sta la baza Planului de Implementare dar si a Ofertei catre potentialul client,
care trebuie sa fie cat mai apropiate de adevar!

Daca sunt acceptate, potentialul client devine un Client Primordial!
Analiza & Dezvoltare
Nici un client nu seamana cu altul, asa cum nici un soft nu este standard! 

In etapa de analiza consultantul tehnic Primordial creeaza documentul de Specificatii Functionale, in care ies in evidenta si acele puncte care NU se potrivesc functionalitatii standard ale sistemului Primordial implementat.

Functionalitatea se stabileste in urmatoarea ordine:

  1. Aplicatia Mobila: operativ + rapoarte
  2. BackOffice: monitorizare + rapoarte
  3. ERP: informatii EXISTENTE
  4. BackOffice: configurare + operativ informatii IN PLUS
  5. ERP: informatii INSERATE

Urmeaza etapa de dezvoltare care consta in activitati de programare si testare conforme documentului de specificatii functionale.
Instalare & Evaluare
Acesta etapa cuprinde toate activitatile necesare pentru ca sistemul Primordial sa devina operational la client: 

  1. instalarea mediului de lucru si al bazei de date
  2. migrari de date intre diferite surse de date
  3. instalare si configurare aplicatie Primordial Mobile, conform licentelor achizitionate
  4. instalare si configurare aplicatie Primordial BackOffice, conform licentelor achizitionate
  5. instalarea componentelor software de interfatare si integrare cu ERP-ul

Evaluarea functionalitatii sistemului Primordial implementat se va realiza dupa instalare,  prin intemediul a cel putin
2 utilizatori-cheie al aplicatiei Mobile cat si 1 utilizator- cheie al aplicatiei BackOffice, timp de 2 saptamani.
Suport & Training
Aceasta etapa se refera la transferul total al cunostiintelor despre sistem, de la furnizorul Primordial la client: 


1. solutionarea disfunctionalitatilor aparute in etapa de evaluare

2, predarea documentatiei proiectului

3. intalniri cu toti viitori utilizatori ai sistemului, in sesiuni de training

4. supervizarea din partea furnizorului Primordial catre utilizatorii sistemului


La finalizarea implementarii sistemului si trecerea lui in exploatare, furnizorul Primordial ofera posibilitatea
accesului la un contract de Mentenanta si Suport personalizat per specificul clientului!