Completeaza si te sunam noi!

Trimite
Inchide
COMENZILE DE PE SITE
 
Primordial WEB ofera o interfata standardizata care permite:
  • culegerea comenzilor de pe site conform unei perioade de timp
  • vizualizarea, sortarea, filtrarea acestora precum si regasirea oricarei informatii in detaliile comenzilor
  • raportarea diversilor indicatori specifici comenzilor: nr. comenzi, total comandat
  • inserarea comenzilor direct in programul de gestiune (ERP-ul companiei)
FACTURILE DE PE SITE


Unele magazine virtuale gestioneaza pe site facturile proforme corespunzatoare comenzilor luate pe site. In acest caz, Primordial WEB permite:
 
  • colectarea si vizualizarea facturilor proforme
  • inserarera facturilor proforme ca si facturi fiscale in programul de gestiune (ERP-ul companiei)
  • livrare si gestionare stocuri direct in programul de gestiune
  • evidenta facturilor anulate
INCASARILE PRIN FIRMA DE CURIERAT

Magazinele virtuale trimit marfa prin firme de curierat care livreaza marfa si incaseaza banii pe care ii returneza preiodic, fie prin banca, fie cash, pe baza unui borderou de incasari.  Primordial WEB, permite:
 
  • incarcarea si vizualizarea in format propriu al incasarilor din borderoul de incasari
  • gestionarea restantelor si soldurilor clientilor direct din programul de gestiune (ERP-ul companiei)
  • inserarea tranzactiilor bancare sau chitantelor corespunzatoare direct in ERP (CASA, BANCA)
  • 'stingerea' restantelor clientilor persoane fizice sau juridice
STOCURILE

Primordial WEB ofera interfata care permite:

  • Incarcarea si vizualizarea stocurilor din documente electronice primite de la furnizori, in cazul in care exista produse 'bazate' pe stoc la furnizor
  • Incarcarea si vizualizarea stocurilor direct din ERP, in cazul in care exista produse 'bazate' pe stoc propriu
  • Actualizarea directa a stocurilor pe site ("update stocuri") conform situatiei curente
  • Adaugarea stocurilor pe site conform documentelor de intrare (receptii, facturi de intrare, avize de import) existente in programul de gestiune (ERP-ul companiei)


PRETURILE

Folosind Primordial WEB exista posibilitatea de:

  • actualizare preturi pe site conform preturilor curente din ERP
  • configurare politici de pret si discounturi in Primordial, pe grupe de produse sau produse individuale
  • actualizare periodica a preturilor pe site conform politicilor pre-definite, inclusiv actualizarea preturilor conform cursului valutar curent
Foarte important pentru un magazin virtual de succes este modul in care sunt organizate produsele pe site astfel incat vizitatorii, potentialii sau clientii sa ajunga usor la produsele cautate. Fiecare platforma de comert electronic (cea care 'gazduieste' site-ul magazin virtual) 'priveste' lucrurile aproximativ asemanator: o organizare a articolelor in categorii ierarhice, branduri etc.

Foarte important pentru programul de gestiune (ERP-ul companiei) este ca organizarea articolelor de pe site sa se regaseasca intr-o organizare specifica ERP. Cu alte cuvinte, fiecarui SKU (stock keeping-unit) de pe site sa-i corespunda un SKU (stock keeping-unit) in ERP. 
In acest context, Primordial WEB este o interfata care permite:

  • Incarcarea articolelor de pe site si prezentarea acestora in structura definita pe site
  • Incarcarea articolelor din ERP si prezentarea acestora in structura definita in ERP
  • Corelarea nomenclatorului de articole administrat pe site cu nomenclatorul de articole din ERP
  • Actualizarea (adaugare, modificarea) articolelor de pe site conform articolelor prezente in ERP
  • Invers, actualizarea articolelor din ERP conform articolelor de pe SITE
Intr-un magazin virtual, vizitatorul devine client in momentul in care acesta isi creaza un cont personal pe care-l utilizeaza in momentul in care efectueaza o comanda.
Un cont personal este caracterizat prin:
-date de identificare (persoana fizica sau persoana juridica)
-mai multe tipuri de adrese: adresa de facturare, adresa de livrare, domiciliu etc
-persoane de contact

Foarte important pentru programul de gestiune (ERP-ul companiei) este ca datele de identificare plus adresa de facturare sa se regaseasca in nomenclatorul de clienti al ERP-ului. 
In acest context, Primordial WEB asigura:

  • Incarcarea si vizualizarea clientilor persoane fizice si persoane juridice cu datele de identificare ale acestora si adresele de facturare de pe site
  • Incarcarea si vizualizarea nomenclatorului de clienti din ERP
  • Corelarea clientilor de pe site cu clientii din ERP pe baza unor date de identificare unice (cui, cnp, coduri etc)
  • Actualizarea (adaugarea si modificarea) clientilor din ERP pe baza conturilor personale create pe site 
Instantanee (snapshots) Primordial WEB:

1:
Vizualizare si export in ERP FACTURI proforme emise pe site de catre consultantii de vanzari in data de 3 septembrie 2012
2: Vizualizare, filtrare, sortare, regasire peste 12.000 ARTICOLE existente pe site, cu stocuri si preturi curente
3: Vizualizare CLIENTI din Bucuresti care emit comenzi pe site
Succesul implementarii Primordial WEB
Diagnostic & Achizitie
Diagnosticul (sau Analiza Preliminara) este o etapa specifica procesului de vanzare si consta din:

1. Identificarea nevoilor dar si a asteptarilor potentialului client cu privire la implementarea softului dorit:
2. Estimarea resurselor umane  + software,  implicate in proiect
3. Estimarea costurilor cu privire la licenta software si dezvoltare/implementare
4. Estimarea timpului, calendarul Implementarii

Etapa de diagnostic sta la baza Planului de Implementare dar si a Ofertei catre potentialul client,
care trebuie sa fie cat mai apropiate de adevar!

Daca sunt acceptate, potentialul client devine un Client Primordial!
Analiza & Dezvoltare
Nici un client nu seamana cu altul, asa cum nici un soft nu este standard!

In etapa de analiza consultantul tehnic Primordial creeaza documentul de Specificatii Functionale, in care ies in evidenta si acele puncte care NU se potrivesc functionalitatii standard ale sistemului Primordial implementat.

Functionalitatea se stabileste in urmatoarea ordine:
1. BackOffice: monitorizare + rapoarte
2. SITE: informatii EXISTENTE
3. ERP: informatii EXISTENTE
4. BackOffice: configurare + operativ informatii IN PLUS
5. ERP: informatii INSERATE/ACTUALIZATE
6. SITE: informatii INSERATE/ACTUALIZATE

Urmeaza etapa de dezvoltare care consta in activitati de programare si testare conforme documentului de specificatii functionale.
Instalare & Evaluare
Acesta etapa cuprinde toate activitatile necesare pentru ca sistemul Primordial sa devina operational la client:

1. instalarea mediului de lucru si al bazei de date
2. migrari de date intre diferite surse de date
3. instalare si configurare aplicatie Primordial BackOffice
4. instalarea componentelor software de interfatare si integrare cu ERP si SITE

Evaluarea functionalitatii sistemului Primordial implementat se va realiza dupa instalare,  prin intemediul 1 utilizator-cheie al aplicatiei BackOffice timp de 4 saptamani.
Suport & Training
Aceasta etapa se refera la transferul total al cunostiintelor despre sistem, de la furnizorul Primordial la client:


1. solutionarea disfunctionalitatilor aparute in etapa de evaluare

2, predarea documentatiei proiectului

3. supervizarea din partea furnizorului Primordial catre utilizatorii sistemului


La finalizarea implementarii sistemului si trecerea lui in exploatare, furnizorul Primordial ofera posibilitatea
accesului la un contract de Mentenanta si Suport personalizat per specificul clientului!