Completeaza si te sunam noi!

Trimite
Inchide



Aplicatia Primordial WMS ruleaza pe scanerul mobil aflat la dispozitia gestionarului sau livratorului din depozit.
Primordial WMS accepta orice tip  de dispozitiv mobil sau fix inzestrat cu cititor de coduri bara si echipat cu sistemul de operare Windows, cele mai utilizate fiind dispozitivele Motorola, Lxe si Honeywell.

Folosind scanerul care permite identificarea articolelor prin intermediul codurilor bara, aplicatia Primordial WMS supervizeaza activitatea gestionarului in depozit.

Cea mai importanta functionalitate este faptul ca aplicatia conduce si controleaza gestionarul in activitatea sa de 'picking' si apoi incarcare a marfi in TIR.
Totul se realizeaza prin intermediul documentului de tip planificare Dispozitie de Livrare creat in BackOffice WMS.

Gestionarul, urmarind fluxul de marfa planificat in dispozitia de livrare, are siguranta ca incarca marfa care trebuie, in cantitatea ceruta si in containerul potrivit.
  • exista 100 la 100 siguranta ca produsul comandat ajunge in cantitatea comandata la destinatia dorita!
  • prin marfa incarcata nu se va depasi niciodata masa autorizata al TIR
  • este optimizat spatiul de depozitare in TIR.
  • este mult redusa interventia gestionarului in a lua decizii pentru ca exista deja raspunsurile la intrebarile: care marfa?, de unde?, cata?, unde?, catre cine?
  • scade timpul de picking si livrare


Alte activitati monitorizate si gestionate de catre Primordial WMS sunt:
 
  • receptia marfii
  • inventariere /depozit /celula
  • info stoc scriptic online, direct din ERP
  • trasabilitate loturi produs dupa serii unice (ambalari, impachetari, termene de expirare)
  • reaprovizionare, prin generarea unor alerte de aprovizionare in timpul activitatii de picking 
Din punct de vedere operativ, aplicatia Primordial BackOffice WMS creaza si gestioneaza acele caracteristici WMS care nu se pot gestiona de catre ERP, seteaza acele informatii care vor sprijini gestionarul in activitatea sa. 

Din punct de vedere functional, aplicatia atinge urmatoarele aspecte:

Logisitica WMS
 
  • import si vizualizare din ERP  al SKUs (stock keeping units)
  • definirea mai multor tipuri de unitati de ambalare (impachetare) peentru un SKU
  • configurarea si organizarea unu sistem propriu de coduri de bara per SKU si unitati de ambalare
  • configurarea unui sistem propriu de trasabilitate a loturilor dupa termene de expirare
  • definirea caracteristicilor WMS (masa, volum) pentru: TIR(parc auto), containere(paleti, europaleti), SKUs
  • organizarea depozitelor pe locatii (celule)
  • tiparirea codurilor bara, etichetare

Planificare activitate gestionar

  • import si vizualizare din ERP, SFA al comenzilor nelivrate
  • supervizarea sau planificarea livrarilor (acceptarea, refuzul, amnarea) comenzilor in functie de stocurile curente, per zi si auto
  • rezervarea stocului
  • crearea propriuzisa a livrarii cu destinatari diferiti, in documente de tip Dispozitie de Livrare
  • 'paletizarea' intr-un mod grafic a Dispozitiei de Livrare pe containere (paleti), cu alerte de tip depasire masa autorizata sau volum agreat
  • planificarea pickingului in cadrul dispozitiei de livrare
  • o comanda poate fi impartita in mai multe dispozitii de livrare

Monitorizarea executiei

  • vizualizarea cantitatilor atat in unitati de masura principale cat si in unitati de ambalare
  • alerte cu privire la 'executia' partiala a unei dispozitii de livrare
  • generarea automata a doumentelor specifice ERP(receptii, inventare, avize, transferuri intre gestiuni)

Control:

1. Rapoarte cu privire la activitatea zilnica a gestionarului

2. Rapoarte cu trasabilitatea produselor cu privire la cantitate:

  • cantitate comandata
  • cantitate acceptata
  • cantitate livrata

3. Rapoarte cu indicatorii de performanta specifici activitatii de livrare

  • % incarcare TIR-uri - masa - volum
  • % comandat/livrat   
Instantanee Primordial WMS:
1. Primordial Backoffice: Planificarea unei dispozitii de livrare pe o data numita, auto numit si cantitati acceptate in functie de stocul curent
2. Primordial Backoffice: Crearea unei dispozitii de livrare conform planificarii, containerele sunt reprezentate grafic
3. LXE Hx2 hands-free este unul dintre barcode scannerele pe care ruleaza Primordial Mobile WMS
Succesul implementarii Primordial WMS
Diagnostic & Achizitie
Diagnosticul (sau Analiza Preliminara) este o etapa specifica procesului de vanzare si consta din:

  1. Identificarea nevoilor dar si a asteptarilor potentialului client cu privire la implementarea softului dorit:
  2. Estimarea resurselor umane + hardware + software,  implicate in proiect
  3. Estimarea costurilor cu privire la hardware, licente software si dezvoltare/implementare
  4. Estimarea timpului, calendarul Implementarii

Etapa de diagnostic sta la baza Planului de Implementare dar si a Ofertei catre potentialul client,
care trebuie sa fie cat mai apropiate de adevar!

Daca sunt acceptate, potentialul client devine un Client Primordial!
Analiza & Dezvoltare
Nici un client nu seamana cu altul, asa cum nici un soft nu este standard!

In etapa de analiza consultantul tehnic Primordial creeaza documentul de Specificatii Functionale, in care ies in evidenta si acele puncte care NU se potrivesc functionalitatii standard ale sistemului Primordial implementat.

Functionalitatea se stabileste in urmatoarea ordine:
  1. Aplicatia Mobila: operativ + rapoarte
  2. BackOffice: monitorizare + rapoarte
  3. ERP: informatii EXISTENTE
  4. BackOffice: configurare + operativ informatii IN PLUS
  5. ERP: informatii INSERATE

Urmeaza etapa de dezvoltare care consta in activitati de programare si testare conforme documentului de specificatii functionale.
Instalare & Evaluare
Acesta etapa cuprinde toate activitatile necesare pentru ca sistemul Primordial sa devina operational la client:

  1. instalarea mediului de lucru si al bazei de date
  2. migrari de date intre diferite surse de date
  3. instalare si configurare aplicatie Primordial Mobile, conform licentelor achizitionate
  4. instalare si configurare aplicatie Primordial BackOffice, conform licentelor achizitionate
  5. instalarea componentelor software de interfatare si integrare cu ERP-ul

Evaluarea functionalitatii sistemului Primordial implementat se va realiza dupa instalare,  prin intemediul 1 utilizator-cheie al aplicatiei Mobile cat si 1 utilizator- cheie al aplicatiei BackOffice, timp de 2 saptamani.
Suport & Training
Aceasta etapa se refera la transferul total al cunostiintelor despre sistem, de la furnizorul Primordial la client:


1. solutionarea disfunctionalitatilor aparute in etapa de evaluare

2, predarea documentatiei proiectului

3. intalniri cu toti viitori utilizatori ai sistemului, in sesiuni de training

4. supervizarea din partea furnizorului Primordial catre utilizatorii sistemului


La finalizarea implementarii sistemului si trecerea lui in exploatare, furnizorul Primordial ofera posibilitatea
accesului la un contract de Mentenanta si Suport personalizat per specificul clientului!